Home Office – Jak szybko i bezpiecznie podpisać umowę online?

Home Office – Jak szybko i bezpiecznie podpisać umowę online?

on 20 marca 2020

W dzisiejszych czasach praca zdalna staje się nieodzownym elementem życia większości z nas. Istnieje wiele narzędzi poprawiających wydajność firm, które pozwalają na wykonywanie obowiązków bez konieczności wychodzenia zza biurka (choć w omawianej sytuacji bardziej adekwatne byłoby określenie – bez wstawania z kanapy). Maile, wideokonferencje czy programy do realizacji projektów są podstawą zarządzania i wdrażania zadań w większości firm.

Do perfekcji opanowaliśmy „zdalne” nawiązanie kontaktu przez wykonanie telefonu czy wysłanie maila. Później zaczynają się schody. Spotkania, negocjacje, podpisanie i archiwizowanie umów. Kroki prezentują się w następująco (optymistyczna wersja): sporządzenie umowy, mail, zmiana warunków umowy, mail, zgoda, mail, wydruk, podpis, skan, mail, wydruk ksero, podpis mail, wysłanie oryginału pocztą w dwóch egzemplarzach, odesłanie pocztą oryginału podpisanej umowy, teczka, archiwum.

W SignOnTheGo pomijasz większość z nich a reszta to nasze wbudowane funkcjonalności, bez drukowania, skanowania czy kserowania.

Zaczynamy

  • pracujesz z partnerem nad warunkami umowy (online),
  • podpisujecie dokument (online),
  • archiwizujesz (online),

..następnie dopijasz kawę i idziesz na spacer z psem.

Aplikacja jest responsywna, możesz jej używać na komputerze, tablecie i telefonie. Gwarantujemy zaawansowane bezpieczeństwo z protokołem zaufania oraz przechowywanie danych o dokumencie przy pomocy technologii blockchain. Dzięki temu dokumenty, które podpisujesz w SignOnTheGo® są wiążące na terenie całej Unii Europejskiej i USA.