JAK ZACZĄĆ? – rodzaje kont i ustawienia
Założenie konta osobistego
Aby założyć konto w platformie podpisu elektronicznego SognOnTheGo wykonaj następujące kroki:
-
KROK 1 - Wypełnij wymagane pola wpisując swoje imię, nazwisko i adres mailowy.
-
KROK 2 - Utwórz i potwierdź hasło.
-
KROK 3 - Odznacz pole recaptcha, aby potwierdzić, że nie jesteś robotem.
-
KROK 4 - Koniecznie przeczytaj naszą Politykę Prywatności i Regulamin korzystania z usług i platformy SigOnTheGo. Aby skorzystać z aplikacji zaznacz zgodę w polu wyboru.
-
KROK 5 - Na podany podczas rejestracji adres email zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym, wystarczy w niego kliknąć, aby dokończyć rejestrację.
-
KROK 6 - Po aktywacji konta możesz od razu zalogować się w SignOnTheGo i podpisywać dokumenty online.
Założenie konta firmowego
Aby utworzyć konto firmowe w platformie podpisu elektronicznego SognOnTheGo wykonaj następujące kroki:
-
KROK 1 - Wypełnij wymagane pola wpisując dane administratora konta: imię nazwisko i adres mailowy. Dodatkowo prosimy o podanie danych firmy – nazwy i numeru identyfikacji podatkowej.
-
KROK 2 - Następnie utwórz i potwierdź hasło.
-
KROK 3 - Dodaj logo swojej firmy.
-
KROK 4 - Wybierz plan subskrypcji. Oferujemy plany miesięczne i roczne. Jeśli posiadasz kod promocyjny uzupełnij odpowiednie pole w tym kroku
-
KROK 5 - Uzupełnij informacje o płatności niezbędne do wystawienia faktury oraz dane karty kredytowej.
-
KROK 6 - Odznacz pole recaptcha, aby potwierdzić, że nie jesteś robotem
-
KROK 7 - Koniecznie przeczytaj naszą Politykę Prywatności i Regulamin korzystania z usług i platformy SigOnTheGo. Aby skorzystać z aplikacji zaznacz zgodę w polu wyboru.
-
KROK 8 - Na podany podczas rejestracji adres email zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym, wystarczy w niego kliknąć, aby dokończyć rejestrację.
-
KROK 9 - Możesz od razu zalogować się do SignOnTheGo i podpisywać dokumenty online.
Jak dodać logo firmy
Jeśli korzystasz w aplikacji z konta biznesowego, możesz dodać logo swojej firmy, które będzie widoczne w nagłówku maili z powiadomieniami, w panelu aplikacji oraz w metryce dokumentów.
Firmowe logo możesz dodać podczas zakładania konta, jeśli jednak tego nie zrobiłeś lub chciałbyś je zmienić możesz to łatwo zrobić przechodząc do ustawień twojej firmy.
-
KROK 1 - W panelu aplikacji wejdź w menu administracji.
-
KROK 2 - U góry ekranu pojawia się opcja wyboru logo, tu również możesz je usunąć, jeśli chcesz aby pozostało puste.
-
KROK 3 - Po załadowaniu loga, możesz je dostosować do wymaganego formatu skalując wielkość obrazka i przeciągając go w odpowiednie pole.
-
KROK 4 - Pamiętaj, aby kliknąć „Zapisz”, żeby nie utracić zmian.
Kiedy wyślesz dokument do klienta przez aplikację, logo twojej firmy będzie widoczne w górnym lewym rogu wiadomości.