
Nowy pulpit nawigacyjny – nowa jakość podpisu z SignOnTheGo!
Ostatnio wprowadziliśmy wiele nowych funkcji do naszej aplikacji, ale także kilka zmian w jej wyglądzie. Jedna z nich jest nasz nowy panel użytkownika na stronie głównej, który stworzyliśmy z myślą o tym, aby przyspieszyć i usprawnić proces podpisywania dokumentów dla naszych użytkowników.

Bardziej intuicyjna nawigacja
Nowy pulpit oznacza przede wszystkim łatwiejszą nawigację w aplikacji. Procesy podzieliliśmy w taki sposób, aby Twoja ścieżka od wyboru dokumentu do jego podpisania była jak najłatwiejsza.
Dlatego w najbardziej widocznym miejscu naszego nowego panelu użytkownika umieściliśmy trzy wstępnie skonfigurowane procesy obiegu dokumentów.

Pierwsza ikona „Ja” poprowadzi cię do procesu, w którym tylko ty podpiszesz dokument i otrzymasz go do swojej skrzynki odbiorczej.
Druga ikona „Ja i partnerzy” pozwoli Ci podpisać dokument z partnerami, którzy również będą musieli podpisać i / lub edytować oraz zaakceptować dokument.
Trzecia ikona „Tylko partnerzy” służy do skonfigurowania przepływu pracy, który umożliwi partnerom edytowanie lub wprowadzanie zmian w dokumencie, a ty otrzymasz tylko kopię podpisanego dokumentu.
Wszystkie trzy przepływy pracy zaprojektowaliśmy z myślą o tym, aby łatwiej było Ci zidentyfikować swoje potrzeby względem danego dokumentu, a co z tym idzie przyspieszyć i usprawnić twoją pracę. Po wybraniu procesu, który najlepiej odpowiada twoim potrzebom, zostaniesz przekierowany do następnego widoku, w którym ze wstępnie zdefiniowanymi rolami w procesie, będziesz mógł łatwo skonfigurować dokument.
Fokus na funkcje
My znamy naszą aplikację i jej funkcje jak własną kieszeń, ale chcielibyśmy, aby również dla Ciebie była tak łatwa w użyciu – dlatego w naszym nowym panelu dodaliśmy funkcje, które do tej pory były mniej widoczne. Są nimi: podpis w obecności, proces negocjacji i weryfikacja dokumentu.

Proces podpisu w obecności jest przeznaczony dla dokumentów, które można sporządzić na urządzeniu mobilnym i przedstawić partnerowi do podpisu w obecności innej osoby. Taka procedura ma często miejsce w medycynie, w przypadku, w którym pacjent podpisuje zgodny np. na zabieg. Po wybraniu tego przepływu pracy przejdziesz przez ten proces bez żadnych rozpraszających kroków.
Drugi proces – „Negocjuj z innymi” zapewnia możliwość nieograniczonego negocjowania warunków (zmiany treści dokumentu) między tobą a twoim partnerem (partnerami) do momentu podpisania umowy.
Ostatnia opcja – „Zweryfikuj dokument” przekieruje cię do widoku weryfikacji dokumentu w technologii blockchain. Wystarczy sięgnąć po dane dostępne w metryce dokumentu i łatwo sprawdzisz czy dokument jest autentyczny i czy nikt nie podjął próby jego fałszerstwa.
Łatwiejszy obieg dokumentów
Ostatnim, ale nie mniej ważnym aspektem nowego panelu użytkownika jest łatwiejszy dostęp do biblioteki szablonów, opcji tworzenia własnych szablonów i profilu użytkownika. Znajdziesz je na dole panelu.

Ikona „Szablony” przeniesie Cię do menu szablonów, w którym możesz wybrać jeden ze swoich plików lub przejrzeć naszą bibliotekę, w której mamy różne formularze do użytku – Formularze biznesowe, Formularze opieki zdrowotnej, Formularze HR, Formularze prawne, Formularze nieruchomości, i szablony rekomendacji. Ikona „Przygotuj szablon” to tylko uproszczony sposób dodania pliku i zapisania go w aplikacji do dalszego wykorzystania.
Po kliknięciu „Profil użytkownika” będziesz mógł wejść do panelu administracyjnego i zmienić swoje dane osobowe, hasło i szczegóły płatności.