Funkcje Aplikacji
Wszystkie nasze funkcje są zgodne z aktualnymi standardami rynkowymi. Nie uzależniamy aktywacji funkcji od zamówionego planu cenowego. Jedynymi czynnikami warunkującymi cenę SignOnTheGo® to ilość użytkowników i podpisanych dokumentów.
Zarządzanie kontem


Pulpit aktywności
Pulpit aktywności umożliwia administratorowi monitorowanie wszystkich działań na koncie firmowym.

Role użytkowników
Użytkownikami można zarządzać za pomocą panelu administracyjnego. Obejmuje to dodawanie, blokowanie, usuwanie użytkowników i zmianę danych konta.

Praca z zespołem
Wszystkie transakcje (dokumenty oczekujące na podpisanie, wykonane dokumenty itp.) można zobaczyć za pośrednictwem pulpitu zarządzania zespołem.

Szablony zespołowe
Wszystkie szablony firmowe mogą zostać udostępnione zespołowi.

Tylko ty podpisujesz
Nieograniczona ilość pól podpisu. Aplikacja obsługuje przepływ pracy z podpisem własnym, kiedy tylo Ty zatwierdzasz dokument np. oświadcznia.

Wiele osób podpisuje
Do dokumentu można dodać nieograniczoną liczbę podpisów. Dokument może być podpisany przez wielu partnerów.

Podpis w obecności
Dokument można sporządzić na miejscu i przedstawić partnerowi do podpisu na urządzeniu mobilnym (np. Urządzeniu z systemem iOS lub Android).
Edytor Wizualny
Formaty obsługiwanych dokumentów: MS Word, MS Powerpoint, RTF i oczywiście natywnie obsługiwany plik PDF. Ponadto aplikacja umożliwia tworzenie dokumentu „w locie” ze zdjęć (np. przechwytywanie dokumentów za pomocą aparatu w urządzeniu mobilnym).


Przeciągnij i upuść pola
W fazie edycji użytkownicy mogą przeciągać i upuszczać pola wyboru, menu rozwijane, podpis, początkowe i tekstowe do dokumentu; czytaj więcej >>

Szablony niestandardowe
Twórz niestandardowe szablony, dodając kontrolki interfejsu użytkownika, takie jak pola tekstowe, pola wyboru, pola podpisu.

Podpis i inicjały
Podpisy można umieszczać w dowolnym miejscu dokumentu lub w predefiniowanych polach podpisu. Co więcej, możesz przypisać pola podpisu do dowolnego partnera w tym procesie.

Dodatkowe stemple
Dodatkowe stemple, takie jak notatki i obrazy, można wstawiać do dokumentu w locie, aby zapewnić dodatkowe informacje.
Przebieg negocjacji

Role użytkowników
Użytkownicy mogą wybierać spośród wielu ról podpisywania, aby przypisać je do swoich partnerów, w tym zatwierdzać, edytować i podpisywać kombinacje przepływów pracy lub otrzymywać do wiadomości.

Kolejność podpisów
Dodaj sygnatariuszy do dokumentu i określ kolejność, w jakiej dokument będzie podpisywany przez partnerów.

Przebieg negocjacji
Przepływ pracy umożliwia edycję warunków między stronami przed zaakceptowaniem umowy. Właściciel dokumentu ma pełną swobodę decydowania o tym, kto może edytować dokument.

Porównaj zmiany
Dokument edytowalny może zostać zmieniony przez partnerów podczas negocjacji. Wszystkie zmiany są śledzone, zapisywane i przechowywane jako część zapisu historycznego. Użytkownicy mogą wyszukiwać i porównywać wersje dokumentów na dowolnym etapie cyklu życia dokumentu.

Ostateczny obieg dokumentów


Poprawki
Proces ten pozwala partnerom wyrazić zgodę na warunki poprzez nieograniczoną liczbę poprawek, zanim dokument będzie mógł zostać w pełni wykonany.

Wycofanie dokumentu
Dokumenty można wycofać w dowolnym momencie przed wykonaniem bez dodatkowych opłat. Po wycofaniu proces zostanie zakończony, a partnerzy zostaną powiadomieni o anulowaniu.

Audyt dokumentów
Strona ścieżki audytu zawiera szczegółowe informacje o dokumencie, zdarzeniach, które miały miejsce podczas przetwarzania dokumentu, w tym znacznik czasu i informacje o geolokalizacji.

Archiwa dokumentów
Wszystkie wykonane dokumenty zostaną automatycznie przeniesione do folderu archiwum po określonej liczbie dni.

Wiadomości sms i e-mail
Powiadomienia push w aplikacji oraz powiadomienia e-mail dla wszystkich transakcji związanych z aktywnością użytkownika.

Przypomnienia
Właściciel może przypominać partnerowi o procesie wysyłając spersonalizowane wiadomości.

Integracja z chmurą
Aplikacja jest integrowana z: Box, Dropbox, OneDrive i Google Drive. Umożliwia to importowanie i eksportowanie dokumentów od swoich ulubionych dostawców pamięci masowej w chmurze.